Wednesday 4 October 2017

АЗ МОГА!

За силата на мислите! За смелостта да НЕ спираме щастието ! За това колко е важна вътрешната увереност! 

  


Ние пресяваме действителността според схващанията си, пресяваме това, което виждаме, усещаме и чувстваме.
Мислиш ли, че животът е несправедлив, мрачен, пълен с лицемерни и лоши хора?! Ако е така, то съм сигурна, че нещата, с които се сблъскваш в ежедневието си, само затвърждават твърденията ти!
Преди около година и аз бях там в това "мрачното", където сякаш всичко вървеше срещу мен. И вярвах, че е така, в следствие на което докато се осъзнаеш, вече върви сезон 2 епизод 6 на твоят хорор филм.
Научих, че в такива моменти вместо да се отчайваш, трябва да намериш сила да бъдеш различното в ситуацията! Било то с проста усмивка, с едно благодаря, ти вече променяш хода на събитията! 
Бъди сигурността, която искаш да получиш; бъди усмивката, която искаш да видиш; бъди любовта, която искаш да усещаш!
Няма нищо по-прекрасно, от силата, пробудила се в момент на слабост; от надеждата, пропукала тежестта на отчаянието; от вътрешния мир, в моменти когато навън цари хаос!
Всеkи един от нас има невероятната сила, да повика и вземе това, което желае! Имаш ли куража да го направиш? Времето си върви а какво правиш ти?


Аз мога
Ако мислиш "сразен съм", сразен си.
Ако мислиш " не смея", не смееш.
Ако казваш "бих искал", но си мислиш "не мога",
просто няма как да успееш.
Ако мислиш, че губиш, "загубен си",
ще ти каже светът без упойка -
успехът се крие в твоята воля
и е в умствената ти настройка.
Ако мислиш "назад съм", назад си,
който мисли високо, не пада.
Просто трябва да бъдеш напълно уверен,
щом си тръгнал да дириш награда.
Не най-силният,
нито най-бързият обезателно грабват залога,
но човекът,
който печели играта,
е тоз,
КОЙТО МИСЛИ "АЗ МОГА"!

Иван Вазов

No comments:

Post a Comment